
INFORMACJA
Szanowni Rodzice.
W dniach 20-25.10.2025r. proszę o wpłacanie na posiłki szkolne za m-c listopad 2025r.
uczniowie -18dni x 6,00zł=108,00zł
uczniowie ze zniżką -18dni x 3,00zł=54,00zł
nauczyciele 18 dni x 13,26zł=238,68zł
Odpłatność za obiady szkolne przyjmowane są tylko i wyłącznie w formie przelewowej na indywidualne konta uczniów nadane przy składaniu deklaracji w tytule obowiązkowo należy podać: imię, nazwisko, klasa ucznia. Prosimy o przestrzeganie terminów wpłat oraz wpłacanie dokładnych kwot. W przypadku rezygnacji z obiadów należy złożyć oświadczenie (dostepne na dyżurce) do15-tego nowego miesiąca np. rezygnacja za listopad, składamy oświadczenie 15 października.
Dzień 10.11. 2025r. stołówka szkolna będzie nieczynna (za ten dzień nie jest pobierana opłata).
Uczniowie klas 4-8 mogą odebrać karty 30-31.10.2025r w sali nr 2 (obok sekretariatu )w godz 8.00-10.30.
Uczniowie klas 1-3 otrzymają karty od wychowawców 30-31.10.2025r
Karty obiadowe dla uczniów korzystających z bezpłatnych posiłków należy odbierać u pani intendent Magdaleny Wielechowska w/w wyznaczonych terminach w pokoju nr 2 (obok sekretariatu).
W przypadku zgubienia , zniszczenia karty obiadowej można ubiegać się o duplikat karty u pani intendent. Koszt duplikatu wynosi 20,00zł (pieniądze z uzyskanych dochodów będą wpłacone na konto Rady Rodziców, będą przeznaczone na zakup nowych kart obiadowych).
Informujemy, że wpłaty , które będą źle lub po terminie wpłacane, będą odsyłane.
AKTUALNE MENU NA DZIEŃ 27-31.10.2025r
Poniedziałek
Kurczak po chińsku
Ryż na sypko
Owoc
Kompot owocowy
Wtorek
Kotlet schabowy
Ziemniaki
Kapusta czerwona zasmażana
Owoc
Sok owocowy
Środa
Gyros
Kasza bulgur na sypko
Sałatka szwedzka
Owoc
Kompot owocowy
Czwartek
Pulpet wieprzowy w sosie śmietanowo- koperkowym
Ziemniki
Bukiet warzyw na parze polane masłem
Owoc
Napój pomarańczowo- cytrynowy
Piątek
Pierogi z kapustą i grzybami polane okrasą
Owoc
Sok owocowy
SMACZNEGO:)
REGULAMIN STOŁÓWKI SZKOLNEJ na rok szkolny 2025/26
w Szkole Podstawowej nr 21 im. Rtm Witolda Pileckiego w Grudziądzu
I. Postanowienia ogólne
1. Stołówka szkolna jest miejscem spożywania posiłków przygotowywanych przez pracowników kuchni szkolnej dla uczniów i pracowników szkoły.
2. Stołówka zapewnia posiłki gotowane przez pracowników kuchni
3. Cena jednego obiadu ustalana jest przez Dyrektora Szkoły, księgową i intendenta szkoły w porozumieniu z Organem Prowadzącym:
-cena może ulec zmianie od stycznia 2026r. w zalezności od wynikó przeprowadzonych zapytań ofertowych na dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
4. Opłatę za posiłek w stołówce szkolnej ustala się w wysokości kosztów produktów /tzw. wsad do kotła/ dla ucznia, dla pracowników o dodatkowy koszt utrzymania stołówki.
5. Posiłki wydawane są w godzinach od 11:30 do 14:00 według „Harmonogramu wydawania obiadów” umieszczonego na tablicy informacyjnej.
6. Aktualny tygodniowy jadłospis umieszczany jest na tablicy informacyjnej oraz na stronie internetowej szkoły
7. Informacja o wysokości opłat za posiłki za poszczególny miesiąc umieszczana jest na tablicy informacyjnej oraz na stronie internetowej szkoły.
8. Opłaty za posiłki wnosi się w okresach miesięcznych za cały miesiąc z góry.
9. Kwota przekazana na konto ucznia musi być zgodna z kwotą wskazaną przez intendenta na stronie internetowej lub na tablicy ogłoszeń.
10. Aby dziecko mogło korzystać z obiadów należy wypełnić deklarację.
II. Uprawnienia do korzystania ze stołówki
1. Do korzystania z posiłków w stołówce szkolnej uprawnieni są:
- uczniowie szkoły, którzy wyrazili chęć korzystania z posiłków
-uczniowie, których dożywianie finansuje GOPS , MOPR lub PCK na podstawie wydanych decyzji,
- uczniowie klas sportowych, których dożywianie dofinansowuje Urząd Miasta na podstawie złożonych wniosków
-nauczyciele oraz inni pracownicy szkoły wnoszący opłaty indywidualne.
2. Obiady wydawane są tylko na podstawie ważnej „Karty obiadowej”.
3. Podczas wydawania obiadów na stołówce mogą przebywać tylko osoby spożywające posiłek.
III. Wnoszenie opłat za posiłki
1. Opłata za obiady wnoszona jest z góry od dnia 20 dnia każdego miesiąca przelewem ( wyjątek miesiąc wrzesień i styczeń, gdzie opłaty będą w pierwszym tygodniu miesiąca) na indywidualny rachunek ucznia: proszę podać obowiązkowo nazwisko i imię dziecka, miesiąc za który dokonywana jest wpłata np. Kowalski Jan, wrzesień.
2. Wydanie karty obiadowej: - w przypadku zapłaty przelewem następuje po zaksięgowaniu wpłaty przez bank na rachunek bankowy szkoły lub okazaniu dowodu wpłaty przez korzystającego ze stołówki szkolnej.
3. Termin dokonania płatności oznacza datę wpływu środków pieniężnych na wyżej wymieniony rachunek bankowy
4.Jeżeli uczeń nie będzie chciał uczęszczać na obiady, a ma złożoną deklarację wówczas należy złożyć oświadczenie o rezygnacji z posiłków szkolnych zał.3 do 15-tego poprzedniego miesiącanp. rezygnuje się z obiadów od m-c luty, oświadczenie takie musi być złożone do 15-tego stycznia
5. W przypadku zgubienia, zniszczenia karty obiadowej uczeń zobowiązany jest do zapłaty na konto RR (w sekretariacie) ,za duplikat karty obiadowej w kwocie 20,00zł
IV. Niewykorzystane obiady
1. Nieobecność losową ucznia trwającą dłużej niż dwa dni rodzic lub opiekun zobowiązany jest zgłosić w pierwszym dniu nieobecności dziecka do godziny 8.00 intendentowi szkoły pod numerem telefonu 56 46 390 64 wew. 33.
Uwaga! jednodniowe nieobecności dziecka nie podlegają odliczeniu.
2. W przypadku spełnienia w/w warunków, kwota uiszczonych z góry opłat za niewykorzystane posiłki podlega zwrotowi.
Uwaga ! wszelkie zwroty pieniężne za niewykorzystane obiady będą możliwe po okazaniu intendentowi „Karty obiadowej” za miniony miesiąc. Nie będą odliczane nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po terminie.
V. Zasady zachowania na stołówce
1. Uczniowie korzystający z obiadów zobowiązani są do pozostawienia kurtek w szatni, plecaków przed stołówką.
2. Przed okienkiem, w którym wydaje się obiady, obowiązuje kolejka w jednym rzędzie.
3. Podczas spożywania posiłków obowiązują zasady kulturalnego zachowania.
4. Po spożytym posiłku uczniowie zobowiązani są pozostawić swoje miejsce w należytym porządku i czystości, brudne naczynia odnieść w wyznaczone miejsce.
5. Konsekwencje finansowe za szkody materialne spowodowane przez ucznia w sposób umyślny ponosi rodzic lub opiekun prawny.
VI. Postanowienia końcowe
1. O wszystkich sprawach związanych z organizacją pracy stołówki decyduje Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 21 w Grudziądzu.
2. Wszelkich zmian w niniejszym regulaminie dokonuje dyrektor w postaci pisemnego aneksu.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01 września 2025roku.
